Axtarış motoru təqdimatı
Əvvəllər müxtəlif axtarış sistemlərinin indeksinə daxil edilməsi müvafiq səhifənin URL-nin təqdim edilməsi ilə həyata keçirilirdi. Daha sonra müvafiq axtarış motorları tərəfindən səhifəni təhlil etmək və lazım gələrsə, onu indeksləşdirmək üçün veb brauzeri göndərildi.
Google, Bing və Yahoo kimi axtarış motorları! həm də çox qısa müddət ərzində yeni veb-saytlar tapın. Buna baxmayaraq, Google Search Console və ya Bing Webmaster Tools kimi alətlərlə yeni veb-saytı qeydiyyatdan keçirmək məsləhətdir. Görünüşünüzü yaxşılaşdırmaq, problemlər barədə sizi xəbərdar etmək və saytınızı axtarış motoru baxımından görməyə imkan verən hesabatlar və xüsusiyyətlər təqdim edirlər.
1. Keyfiyyətli məzmun
"Bir neçə yüz söz çalsam kifayətdir":
Bu məzmun marketinq strategiyanızdırsa, mümkün qədər tez özünüzü yenidən istiqamətləndirməlisiniz! Yaxşı bir başlanğıc nöqtəsi öz Google axtarış davranışınızdır - boş blah blah, bəlkə də köhnəlmiş məlumatlarla dolu olan və faydalı olmayan bir yazı oxuyursunuz?
Hər iki halda, saytınızda bu açar söz üçün rəqabətdən daha yaxşısını etməlisiniz. İstədiyiniz həmişəyaşıl məzmundur: ardıcıl olaraq yaxşı qəbul edilən və təfərrüata böyük diqqət göstərilməklə yaradılmış məzmun.
Məzmun yalnız o zaman dəyərlidir ki...
-düzgün məlumat verin (mənbələri unutmayın!)
-tamdır
-aktualdırlar
-axtarış sorğusu üçün uyğun uzunluqda olmalıdır
-axtarış niyyətini tamamilə əhatə edir, yəni maksimum fayda təklif edir
məzmun dizaynı
Ehtiyatsızlıqla işləndikdə ən yaxşı məzmun yalnız yarısı qədər yaxşıdır. Praktikada bu o deməkdir ki, siz yaxşı oxuma axınını təmin edirsiniz...
-qısa, dəqiq cümlələr yazın
-Anlaşıqlılığa daha çox diqqət yetirin
-paraqraflar çox da uzun olmur
-mətni qrafiklər, cədvəllər, siyahılar, videolar və s. ilə vizual olaraq parçalamaq
-Burada öz işinizlə həqiqətən ciddi olun!
səlahiyyət
Yaxşı reytinqlər üçün Google-un saytınızı etibarlı və tövsiyə olunan kimi təsnif etməsi vacibdir. Bunun arxasında Google Keyfiyyət Qiymətləndiricisi Təlimatlarından Google E-A-T (Expertise – Authority – Trustworthiness) adlı konsepsiya dayanır.
Axtarış motorunun optimallaşdırılmasına gəldikdə səlahiyyət nə deməkdir?
İlk növbədə bu o deməkdir ki, siz backlink profilinizə diqqət yetirməlisiniz. Bir növ, geri bağlantılar digər veb saytların sizə verdiyi tövsiyələrdir. "Kəmiyyətdən çox keyfiyyət" şüarı belədir, çünki mümkün qədər çox link əldə etmək istəsəniz belə - etibarsız saytlardan geri keçidlər sizə xeyirdən çox zərər verəcək!
İndi bu linkləri satın ala bilməyəcəyiniz və ya onları başqa bir şəkildə əldə edə bilməyəcəyinizlə maraqlanırsınızsa:
Əlbəttə ki, bunu edə bilərsiniz. Ancaq bunun mənası yoxdur, çünki Google gec-tez saxtakarlıqdan xəbər tutacaq. Sonra geri bağlantılar sizin xəbəriniz olmadan devalvasiya edilir (link brokerlərinin əksər linkləri ilə belə işləyir) və ya ən pis halda Google cəzası alırsınız.