Qrafik dizayn rəqəmsal mühitdə insanlarla paylaşılmaq istəyən elan, xəbər, kampaniya, reklam və ya başqa hər şeyin dizaynıdır.
Rəqəmsal mühitdə insanlarla paylaşılmaq istəyən elan, xəbər, kampaniya, reklam və ya hər hansı bir şeyin hazırlanması, afişaların, loqoların, qablaşdırmaların, bilbordların, tanıtım filmlərinin, jurnalların, kitabların, cizgi filmlərinin, mətbuat elanlarının və ya korporativ şəxsiyyət dizaynlarının hazırlanması qrafik dizayn adlanır.
Qrafik dizaynın biznes spektri korporativ korporativ dizaynlardan reklam müsabiqələrinə, afişalardan məlumat və nəşrlərə, kitab və jurnal dizaynlarından broşür dizaynlarına qədər bir çox şəkildə istifadə edilə bilər. Qrafik dizayn son onilliyin təsiri ilə əhəmiyyəti artan vizual vahid məqalədir.
Qrafik dizaynının əsas forması və quruluş forması tamaşaçıların adlarından elə istifadə etməkdir ki, onlar də rənglərdən diqqəti cəlb edə bilsinlər və bu çağırış canlıdır. Bu baxışda yaradıcı ideyaların və effektiv dizaynların rolu böyükdür. Ən yaxşı qrafik dizaynerlər hansılardır?
Qrafik dizayner;
Layihələndiriləcək mövzu ilə bağlı hərtərəfli araşdırmalar vasitəsilə məlumat və məlumatlar toplayır. Lazım gələrsə, mövzudan asılı olaraq müştəriləri və digər mütəxəssislərlə məsləhətləşə bilər.
İstər təkbaşına, istərsə də reklam agentliyi kimi əsas mövzunu yarada və fəaliyyət göstərə bilir, anlayışları təkmilləşdirir.
Bu anlayışları təfərrüatlı şəkildə araşdırır və daha sonra bu anlayışlara uyğun vizual dizaynlarla başlayır.
Qrafik dizayn Terimlerinə aşağıdakılar daxildir:
Qrafik: Hər cür mətn, vizual və rənglərin yenilik və cəlbediciliklə mütənasib şəkildə birləşdirilərək yaradılan sənətdir.
Dizayn: İstənilən sahədə irəli sürüləcək məhsul və ya ideyanın planlaşdırılmasıdır.
Qrafik dizayn: Müəyyən bir mesajı ehtiva edən müxtəlif ölçülərdə bir təsvirin dizaynıdır.
Ünsiyyət: Birdən çox insan arasında hər hansı bir mövzuda hiss, düşüncə və ya davranış mübadiləsidir.
Şəkil: Bu, bir varlığın zehni dizaynıdır.
Qrafik ünsiyyət: Qrafik elementlərdən yaradılmış vizual görüntülərlə edilən ünsiyyətdir.
Hədəf auditoriyası: Qrafik dizaynın maraq, yaş və cins kimi meyarları nəzərə alaraq müraciət edəcəyi insanlar qrupudur.
Reklam: Satış və marketinq məqsədləri üçün bir məhsulun, xidmətin və ya markanın təbliğidir.
Vizual material: Qrafik dizayn prosesinin sonunda yaradılmış istənilən məhsul. Slaydlar, mətnlər, şəkillər və s. bütün növ məhsullar vizual materialdır.
Ad lövhəsi: Qrafik dizaynda məlumat və ya kommersiya məqsədləri üçün hazırlanmış məhsul və ya biznesin adını müəyyən edən bölmənin adıdır.
Çap: Qrafik dizaynda istənilən nəşrin bütün əlaqə məlumatlarını ehtiva edən bölmədir.
Simvolik işarə: Bir məhsul, xidmət və ya marka kimi bir şeyi ağla gətirən, onu ağılda canlandıran işarədir. Yol nişanları buna ən yaxşı nümunədir.
Piktoqram: Hər kəs tərəfindən hamı tərəfindən başa düşülə bilən qrafik dizaynlar. Məsələn, yol nişanları bütün dünyada eynidir.
Korporativ identiklik: Hər hansı bir qurumun xüsusiyyətlərini əks etdirən, ümumiyyətlə dəyişməz ifadədir.
Sloqan: Brend və ya biznesi yadda saxlamaq üçün yaradılmış qısa və təsirli bir cümlədir.
Loqo: Biznes və ya brendi tanıtmaq üçün ən azı iki tipoqrafik simvol ilə yaradılmış dizayn. Loqo korporativ şəxsiyyəti əks etdirməlidir.
Broşura: Qurum tərəfindən bazara təklif olunan məhsul və xidmətlərin təşviqi üçün istifadə olunan bir vasitədir.
Poster: Müəssisəni və ya onun xidmətlərini, məhsullarını tanıtmaq üçün hazırlanan və adətən reklam lövhəsinə və ya divara asılan məhsuldur.
Bilbord: Adətən 300x200 ölçüdə, üzərində reklam olan lövhədir.
Qablaşdırma: Məhsulun reklamı və məhsulun sağlam şəkildə qorunması üçün istifadə olunan məhsuldur.
Eskiz: Dizayn etməzdən əvvəl necə görünəcəyini görmək üçün kömürlə hazırlanmış eskizdir. Bu, qabaqcıl layihə və ideya layihəsi kimi iki yolla edilə bilər. İdeya eskizi ağılda formalaşan fikirlərin dərhal kağız üzərində çəkilməsidir, təkmil layihə isə ideya konturunun daha ətraflı təsviridir.
Perspektiv: İki ölçülü səthdə üç ölçülü obyektlərin çəkilməsi.
Layout: Qrafik elementlərin müəyyən çərçivədə ardıcıllıqla yerləşdirilməsidir, bir sözlə düzülmə deməkdir.
Vizual iyerarxiya: Vizual elementlərin veriləcək mesaja görə sıralanmasıdır. Vizual iyerarxiya rəng tonları və ya şəkillərin ölçüləri ilə edilə bilər.
Orijinal: Bu, skanerdən keçən vizual materialın son versiyasıdır.
Şəffaflıq: Proyeksiyada istifadə üçün şəffaf səthdə çəkilmiş müsbət şəkildir, sözün mənası “şəffaf” deməkdir.
İllüstrasiya: Mətn, şüar və ya başlıq kimi elementləri təsirli şəkildə ehtiva edən bir mövzunu təsvir edən bir şəkildir.
Hərəkət bulanıqlığı: Hərəkətdə olan cisimlərin hərəkətsiz bir şəkildə təsviridir. Qrafik dizayn proqramlarının effektlər bölməsində tənzimlənə bilər.
Animasiya: Obyektləri və ya şəkilləri bir araya gətirərək hərəkət təəssüratı yaratmaqdır. Video formatında təqdim olunur, lakin GIF formatında da yaradıla bilər.
Simmetriya: Qrafik dizaynda hissələrin müəyyən nisbətdə və balansda təqdim edilməsidir.
Asimmetriya: Simmetriyanın əksidir, əlaqəsi olmayan hissələrin qeyri-mütənasib və dinamik bir araya gəlməsidir.
Gradient: Eyni fonda rənglər arasında keçiddir.
Qeyri-şəffaf: Bu, qeyri-şəffaflıq və qeyri-şəffaflıq deməkdir.
Doyma: Qrafik dizaynda rəngin intensivliyidir. Rəngin tünd və ya açıq olduğunu göstərir. Məsələn, açıq rənglər qaranlıq rənglərdən daha az doymuşdur.
Recto: Kitab, jurnal kimi məhsulun sağ tərəfindəki səhifədir, rektoda səhifə nömrəsi tək rəqəmdir.
Verso: Kitab, jurnal və s. Bu, məhsulun sol tərəfindəki səhifədir, əksinə səhifə nömrəsi cüt nömrədir.
Oluk: Səhifənin cildlənəcək hissəsi və çap sahəsi.
Darıxdırıcı səhifə: Romanlarda olduğu kimi monoton görünən hərəkətsiz səhifədir.
Silinmə: Qrafik dizaynda heç bir boşluq qoymadan vizual materialın yerləşdirilməsidir.
Spread: Səhifələri 4, 8, 16 və ya 32 səhifəlik vahidlərə bölmək üçün. Xüsusilə jurnal və kitab kimi məhsulların dizaynında istifadə olunur.
Vignette: Səhifənin kənarlarında və ya döşəməsində yerləşdirilən bəzək fiqurları.
O, təxəyyülünün həddini aşmalı, rənglərdən və formalardan ən yaxşı şəkildə istifadə etməlidir.
Onlar yüksək vizual intellektə malik insanlardır.
Yenilikçidir.
Yaradıcılıqda heç bir məhdudiyyət olmamalıdır, müxtəlif şeyləri düşünüb tətbiq etməyi bacarmalıdırlar.
Onun bədii tərəfi üstünlük təşkil etməli və bunu ideya və rəsmləri ilə bir araya gətirməlidir.
İnsanların ruhuna xitab edən psixologiya, sosiologiya və incəsənət sahələri ilə maraqlanmalıdır.
Texnoloji inkişafları yaxından izləməli və yenilikləri öz işinə əks etdirməlidir.
Kompüter dəstəkli dizayn proqramından səmərəli istifadə etməlidir.
O, öz mühitindəki fərqləri ayırd etməyi bacarmalıdır.
Qrafik dizayn, hədəf auditoriyaya uyğun olaraq məhsul və ya xidməti tanıtmaq üçün rənglər, qrafika, forma və şəkillərlə dizayn yaratmaq sənətidir. Yeməklərin qablaşdırılmasından tutmuş afişalarına, kitab üz qabığından televiziya reklamlarına kimi bunlar dizaynerlərin işidir. Bu biznes xətti geniş sahəyə xidmət edir. Dizayner üçün yaradıcılıq vacibdir. Yaradıcılığı olmayan, fərqli düşünə bilməyən insan bu işi görə bilməz.
Qrafik dizaynla fərqli məhsullar müxtəlif iş xətlərinə uyğun dizayn edilə bilər. Ümumiyyətlə, qrafik dizayn məhsullarına aşağıdakılar daxildir:
E-poçt formaları
Logo dizaynı
vizit kartları
Məhsulun qablaşdırılması
çap məhsulları
İşçi paltarı
Faktura dizaynları
blank dizayn tətbiqi
İmza
Etiket dizaynı
Veb sayt şəkil faylları
poster dizaynı
albom örtükləri
Film afişaları
reklam lövhələri
T-shirtlər və ev aksesuarları
kitab-jurnal üz qabığı
Qrafik Dizayn yaratarkən bir sıra proqramlardan istifadə olunur. Daha yaxşı proqramlarla unikal dizaynlar yaratmaq mümkündür. Bu proqramlara müxtəlif perspektivlər və yaradıcılıq əlavə olunarsa, bir-birindən gözəl dizaynlar yarana bilər. İnternetdə dizayn yaratmaq üçün bizə faydalı olacaq bir çox proqrama çata bilərik. İstifadə olunan proqramlar bunlardır:
Adobe Photoshop: Photoshop proqramı qrafik dizaynerlər tərəfindən çox istifadə olunur. O, vektor əsaslı deyil, piksel əsaslı dizayn təklif edir. Bu proqram foto redaktə proqramıdır. Effektiv dizayn proqramıdır.
Adobe Illustrator:. Veb dizayn, broşura və poster dizaynlarında səmərəli istifadə edilən Adobe Illustrator Mac OS X və Windows əməliyyat sistemləri ilə ahəngdar işləyir.
Corel Draw: Ən çox istifadə olunan qrafik dizayn proqramlarından biridir. Çap, rəqəmsal çap, tekstil, lövhə və bannerlər kimi tətbiqlərdə istifadə olunur.
3DS Max: 3D dizayn və rəsm proqramıdır. Bu dizayn üçün dünyanın ən yaxşı proqramıdır. Daha çox memarlıq sektorunda istifadə olunur. Həqiqəti axtarmayan rəsmlər çəkməyə imkan verir. Binaları, interyerləri, tikililəri, mebelləri və hətta insan təsvirlərini çəkməklə real rəsm kimi başa düşülməyən əsərlər yarada bilərsiniz.
Adobe Dreamweaver (veb inkişaf proqramı): Dünyanın ən yaxşı proqram təminatı hazırlamaq proqramı kimi istifadə olunur. Bu kodlayıcıların istifadə etdiyi proqramdır.