Qısaca "SEO" kimi də tanınan Search Engine Optimization, veb-saytların Google və oxşar axtarış sistemlərində pulsuz olaraq birinci yerə çıxmasına imkan verən veb saytın optimallaşdırılmasıdır.
İnternetdə bir məhsul nümunəsi; "seo paketi, e-ticarət paketi" və ya xidmət axtarışlarınızda nümunə; "SEO" ilə "SEO, seo xidməti, rəqəmsal marketinq" əldə edə, daha yaxşı reytinqlərdə yer ala, saytınıza daxil olanların və ziyarətçilərin sayını artıra bilərsiniz.
Google və buna bənzər axtarış sistemlərində birinci səhifədə və birinci yerdə olmağın yoludursa, bu prosesin necə edildiyini, nələrin nəzərə alındığını bilmək lazımdır. SEO nədir?, SEO necə edilir? Beyninizdə sual işarələri varsa, bu mövzuda sizə kömək etmək istərdik.
Google və ya digər axtarış sistemlərində SEO-nun məqsədi açar sözlərlə veb saytları sıralamaqdır. Üst sıralarda olan vebsaytlar daha çox giriş üçün klik alır və Google-a məxsus alqoritmlərlə sıralama prosesi tətbiq edilir, hər bir ziyarətçi axtarış apararaq internet səhifələrində gəzir. Saytda nə qədər keyfiyyətli məzmun və ziyarətçilərin sualları nə qədər dolğun ifadə edilirsə, ziyarətçilər həmin saytda daha çox vaxt keçirir və beləliklə, alqoritmlərlə Google və digər axtarış sistemlərinin reytinqləri yüksəlir.
Siz öz saytlarınızda SEO, yəni axtarış sisteminin optimallaşdırılmasını tətbiq edə bilərsiniz, lakin; Bu mövzuda heç bir məlumatınız və təcrübəniz yoxdursa, bu tətbiqlərə SEO mütəxəssisi ilə başlaya bilərsiniz. SEO xidmətləri göstərən düzgün mütəxəssis tapmaq lazımdır; Düzgün mütəxəssislə işləməsəniz, veb saytınız axtarış sistemləri sıralamalarında yüksəlməlidir, lakin daha da pisi, "SPAM" kimi qəbul edilə bilər. SEO mütəxəssisi və ya SEO məsləhətçisi sizə hansı SEO xidmətləri təklif edir;
* Veb saytınızın ümumi kodlaşdırma strukturunun araşdırılması.
* Veb saytınızdakı məzmunun (məqalələrin) araşdırılması, bu məzmunların nəzərdən keçirilməsi, yeni məzmunun əlavə edilməsi.
* Veb saytınızın bütün axtarış sistemləri, xüsusən də Google üçün optimallaşdırılması və onun inkişafı üçün ətraflı təkliflərin verilməsi.
* Veb saytınızın ümumi açar söz araşdırması etmək.
* Rəqiblərin təhlili və şirkətinizin internet saytının sektoral təhlili.
* Google və digər axtarış sistemlərində yüksək yer tutmağınız üçün sizə SEO Təlimi verilməsi.
* Veb saytınızın XARİCİ SEO kimi strateji təsvirlərinin hazırlanması və həyata keçirilməsi.
* Google Tools kimi bütün Analitikalar üçün SEO Hesabatlarının peşəkar və başa düşülən şəkildə hazırlanması və bu hesabatın qarşı tərəfə təqdim edilməsi.
Search Engine Optimization-da strategiya yaratmaq üçün ən zəruri amillərdən biri "açar söz" "açar sözlər"dir. Açar sözlər seçərkən ilk növbədə saytınızın sektorunu araşdırmaq və analizdən sonra açar söz seçmək daha yaxşı prosesdir. Saytınıza daxil olan istifadəçi hansı axtarışdır və o, vebsaytınızda nə istəyir? Buna görə də axtarış sistemində çoxlu xüsusi sorğulara üstünlük verilir və biz necə optimallaşdıracağımıza qərar verməliyik.
Tutaq ki, sizin kompüter satan e-ticarət saytınız var:
Misal 1: Ziyarətçi "macbook" açar sözü ilə axtarış aparır.
Bu seçilmiş açar sözlə, nəticədə axtarış sistemlərində yaxşı bir yerdə olmaq istəyə bilərsiniz. Bu cür sözlər axtarış həcminə görə ən çətin və rəqabətli açar sözlərdir. Onu da nəzərə almalıyıq ki, belə sözlərdə potensialı olan istifadəçilər yeni macbook almayacaq, macbook haqqında məlumat almaq və ya onun şəkillərinə baxmaq istəməyəcək. Bu axtarışlar sayəsində veb saytınızın onlarla çox az əlaqəsi olduğunu və bu açar sözə gələn ziyarətçinin dönüşüm olaraq geri qayıtmadığını görəcək və aşkar edəcəyik.
Qeyd etmək istərdik ki, açar sözlər axtarışı SEO-da prosesin ən zəruri və vacib hissəsidir. Bu, adətən dönüşümlər və ya veb saytınıza gələn trafiklə nə edəcəyinizlə bağlıdır. Veb saytınıza trafik və ya dönüşüm gətirəcək, yoxsa dönüşümlərin gətirəcəyi trafikdir? Bunların arasında gələcəkdə bu cür əməliyyatlar haqqında sizə daha çox yeni məqalələr və məlumatlar dərc edəcəyik, sonra isə daha geniş bir mövzuya toxunacağıq.