Google davamlı olaraq yeniliklər edir və SEO-da Panda, Phantom, Penguin, Florida adlı yeniləmələr SEO alqoritmləri ilə işlənir. Bu cür yeniləmələrdə ediləcək tədbirlər, əsas alqoritm yeniləməsi ilə şirkətlərin bir çox faydalı məzmununu təmin edəcək və axtarış motoru nəticələrinin daha da yaxşılaşdırılması kimi xüsusiyyətlərlə markalara fayda verəcəkdir.
Yenilənən əsas strukturları təhlil etsək, hansı yeniliyin gəldiyini, sayt daxilində hansı tədbirlərin görülməli olduğunu, hansı sektorlar üçün yeniləmələrin olduğunu bir az öyrənək.
Əsas Alqoritm kimi yeniləmələr çox tez-tez edilmir, lakin bu cür yeniləmələr ediləndə çox böyük dəyişikliklər ola bilər. Bu səbəblərə görə, hər yeniləmədən sonra düzəlişlər edilə bilən veb saytlarda axtarış sistemlərində yüksək keyfiyyətli saytlar var. Yeniləmədən sonra hansı tövsiyələrimiz olacaq?
- Saytlarda spamlara qarşı tədbir görülməlidir.
- Axtarış Konsolu, yəni Google Alətlərinin təsdiqi tələb olunur
- Saytın sürətinin yüksək olması və saytın məzmununu yeniləmək və dəyişdirmə tarixlərinin əlavə edilməsi ən vacib amildir.
- Google Lighthose ilə saytın performansında problemlər varsa, onlar düzəldilməlidir.
- İstifadəçilərin sorğularına uyğun olaraq strateji strukturda məzmunun yaradılması
- Məzmun mətnlərinin yaradılması zamanı orijinal və təcrübəli insanlar tərəfindən yaradılması
Avtomobil saytları, Oyun saytları, Sağlamlıq saytları, Hüquq saytları, Xəbər saytları, Heyvan saytları, Alış-veriş saytları, İdman saytları Florida yeniləməsindən birbaşa təsirlənən saytlardır.
Google daim alqoritmini yeniləyir və istifadəçilər tərəfindən yaxşı, keyfiyyətli və ən dəqiq axtarış nəticələrini siyahıya salmağa davam edir. O, sayt sahiblərini xəbərdar etmədən hər ay təxminən 50 yeniləmə dərc edir. Misal üçün; Fevral və mart aylarında ümumilikdə 90 təkmilləşdirmə aparılıb və bu dəyişikliklərə əlavə olaraq aprel ayında Webspamla mübarizə üçün yenilənmə buraxılıb. SEO tətbiqlərinin nəticələrində Penguin yeniləməsinin ən vacib yeniliyi nə olardı?
* Gizli mətnlərdən və yaradılmış keçidlərdən qaçınmaq
* Avtomatlaşdırma tərzi ilə proqram təminatından istifadə etməmək
* Həqiqi və orijinal keyfiyyətdə məzmun mətnlərinin yaradılması
* Saytların məzmununa qonaq yazıçılar daxil olmaqla
* Bağlantılarda dəyişikliklərdən qaçınmaq
Google tərəfindən Panda yeniləməsi alqoritmləri sınaqdan keçirmək və təkmilləşdirmək üçün yeniliklər etməyə davam edir. Son zamanlar saytlarda hitlərin sürətlə azalmasının səbəbi Panda 3.0 yeniləməsi ilə gələn yenilənmə hərəkatı olub. 2011-ci ildə Google, Panda yeniləməsi ilə birdən çox fərqli alqoritm əlavə edəcəyini və təkmilləşdirmələrin ediləcəyini bildirmişdi. Buna görə də Google 2012-ci ilə qədər axtarış sistemindəki axtarış nəticələrindən orijinal olmayan saytları silməyə çalışdı və bir çox saytlar bu yeniləmələrdən təsirləndi, bəs bu təsirlər nə idi?
* Yüksək gəlir əldə etmək üçün Adsense istifadə edən saytlar
* Aşağı sayt məzmunu və yüksək geri keçidləri olan saytlar,
* Analytics və Google Search Console hesabları ilə əlaqələndirilmiş və oxşar whois məlumatı olan saytlar
* Daha çox məzmunu və daha az qrafikası olan saytlar
Bu, Google tərəfindən gözlənilən yeniləmədir və bu, yaxın gələcəkdə çox ciddi bir alqoritmin dəyişdiriləcəyini qeyd edir. Böyük şirkətlərə məxsus internet saytlarının Google-un mobil variasiyalarına uyğun olmasını tələb etmək və bu variasiyaya uyğun gəlməyən saytları silmək üçün əlavə edilən Phantom yeniləməsi əsas alqoritm yeniləməsi ilə bütün internet gündəmini təsir etdi.
Phantom: Bu, heç bir məlumat və ya xəbərdarlıq olmadan Google vasitəsilə edilən nüvə yeniləməsinin adıdır.
Yeniləmədən sonra ekspertlər tərəfindən məlum olub ki, Google-un mobil uyğunluğa uyğun gəlmədiyi halda “spam” kimi qeyd etməsi və Answer, wikiHow kimi saytlar bundan təsirlənməyəcək.