Açar söz rəqabəti yüksək olan bir saytda SEO ilə irəliləyiş və seo xidməti "seo xidmeti" göstərən şirkətlər axtarış motorlarında yüksək rəqabətlə çox çətin səviyyələrdə olurlar. Bunların ən təsirli səbəbləri bu gün internetdən geniş istifadə olunması, internet saytı olmayan şirkətlərin internet saytları yaratması və istifadəçi bazasının artmasıdır. İnternetdən istifadənin artması ilə şirkətlərin SEO işinə sahib olmaq istəyi də artır.
Bu gün SEO işlərini görəcəkləri internet saytları üçün veb sayt quraşdırma mərhələsindən başlayaraq SEO Xidmətləri təmin edən şirkətlər sayəsində rəqabətin artdığını görürük. Axtarış sistemlərində axtarış üçün istifadə olunan açar sözlər üçün kriteriyalar daim dəyişir və seo strategiyaları da seo xidmətləri göstərən şirkətlər tərəfindən davamlı olaraq dəyişdirilir. Əslində, günümüzün kriteriyalarına nəzər salsaq, SEO xidməti , seo xidmeti SEO işinin vaxt və səylə görülməsini tələb edir.
Google və digər axtarış sistemlərində üst sıralarda yer almaq üçün görüləcək ən vacib və prioritet tədbirlərdən biri açar sözlər tapmaqdır.
Açar sözlər veb-saytı təsvir etməyə yönəlmiş sözlərdən ibarətdir. Biz sizə veb saytınızın kateqoriyası və ya sektoru kimi yaradıla bilən sözlərdən nümunə göstərə bilərik.
SEO işi üçün açar sözlər seçmək niyə vacibdir? İnternetdə axtarış sistemləri, xəritələr və s. Aşağıdakı yerlərdə görünməyi seçmək üçün düzgün açar sözlə başlamaq yaxşıdır: Əgər; Açar sözləri düzgün seçsəniz, hədəf auditoriyanızı bu şəkildə konfiqurasiya etmiş olacaqsınız və başda Google olmaqla, bütün digər axtarış sistemlərində yaradılan açar sözlərlə edilən axtarışlar sizin üst səhifələrdə olmanızı təmin edəcək və ən əhəmiyyətlilərinə sahib olacaqsınız. SEO işində element.
Açar söz seçərkən uzun açar sözlə başlamağınızdan əmin olun. Bunun səbəbi odur ki, seçilmiş uzun açar sözlə, biznesinizin ən yaxşı təsviri və aşağı rəqabət nisbəti sizə strateji olaraq, daha qısa müddətdə və asanlıqla Google axtarış sistemində və digər axtarış sistemlərində üst sıralarda yer almağa imkan verəcək.
İlk olaraq təyin etdiyiniz açar sözlərlə yaradacağınız Başlıqda meta teqlərdən də istifadə edilməlidir. Bundan əlavə, yaratdığınız başlığa aid məzmun yazmaq lazımdır və bu məzmun orijinal və tam orfoqrafiya qaydalarına uyğun yazılmalıdır. Hazırladığınız məzmunun paylaşımında və edəcəyiniz bütün məqalələrdə "desciption", "open qrafik api", "google schema" kimi sosial əlfəcinlər etmək də çox vacibdir və hətta istifadə etmək lazımdır. "Desciption" və ona açar sözü daxil etmək üçün 200 simvol.
Veb saytınıza əlavə olunacaq veb saytınızdakı "vizual" şəkillər optimallaşdırılmalıdır. "Şəkil optimallaşdırmasının" nə üçün lazım olduğunu merak edəcəksiniz. Bunun səbəbi odur ki, veb saytınızın tez açılması lazımdır və saytınıza nə qədər çox “şəkil” əlavə etsəniz, şəkil sıxılırsa, açılış bir o qədər tez olar. Təbii ki, Google tərəfindən tələb olunan xüsusiyyətlərdən biri 100X100 olaraq kodlaşdırılırsa, bu şəkil sahəsinə 500X500 ölçüsündə "vizual" şəkil əlavə edilməməlidir. Bu cür əməliyyatları yerinə yetirən SEO Xidmətləri təmin edən şirkətlərlə SEO işi etməməyiniz sizin üçün daha müsbət və daha yaxşı olar. Vizual əslində veb saytınızın ziyarətçilərinə təsir göstərir. "Visual", yəni şəkillərə alt təsvir əlavə etmək və yaradılan təsvirlə əlaqəli olmaq sizi Google-un "Şəkillər" bölməsinə gətirəcək.
Əvvəla, Backlink nədir? Siz deyəcəksiniz, gəlin dərhal sizə izah edək. Sizi açar sözlərlə vebsaytınıza yönləndirən “link”, “url” keçidlərinə linklər deyilir. Xarici saytın açar sözünün altındakı "link"in vebsaytınıza paylaşılması, saytınızı istinad olaraq tanıtmaqla veb saytınızın nüfuzunu artırır. Belə arxaları düzəldərkən diqqətli olmaq həmişə faydalıdır. Backlink işi mütləq veb saytınız və ya sənayenizlə əlaqəli olmalıdır ki, daha çox səmərəlilik əldə edə biləsiniz. Misal üçün; Seo xidmət sənayesində əlaqəli sayt üçün tikinti sənayesində paylaşılmamalıdır
Falcon X şirkəti olaraq; Biz sizin SEO işinizi görə bilərik və bu, axtarış motorlarında ilk 5-də yer almanızı təmin etməkdir.