Yəqin ki, artıq təxmin etmisiniz:
SEO yalnız yan tərəfdə baş vermir. Təbii ki, bu zəhmətin həqiqətən də dəyərli olub-olmadığı sualı yaranır. Yaxşı, özünüz baxın - SEO seçmək üçün 2 yaxşı səbəb var:
1. Üzvi axtarış ən güclü və gəlirli onlayn marketinq kanalıdır.
Üzvi axtarış (ilk növbədə Google) son illərdə istifadəçilərin axtarış niyyətinə uyğun gələn nəticələrin çatdırılmasında xeyli yaxşılaşmışdır. BrightEdge tərəfindən aparılan araşdırmaya görə, üzvi axtarış bütün veb trafikinin 53,3%-ni təşkil edir. Bu, üzvi axtarışı ziyarətçilərin ən vacib mənbəyinə və ən güclü onlayn marketinq kanalına çevirir.
Bəs şirkətlər nə barədə düşünməlidirlər?
Məzmun marketinqi: Hədəf qrup yönümlü məzmun ziyarətçilərin sayını artırır və perspektivləri müştərilərə çevirir.
Məlumata əsaslanan məzmun strategiyaları: Rəqabətli qalmaq üçün şirkətlər axtarış motoru üçün optimallaşdırılmış və istifadəçi mərkəzli məzmuna investisiya qoymalıdır. Bu, tapıla bilən, uyğun, niyyət üçün optimallaşdırılmış, ölçülə bilən və gəlirli məzmun deməkdir.
Məlumatların təhlili: Axtarış motorları üçün müvəffəqiyyətlə optimallaşdırmaq üçün böyük miqdarda müvafiq və aktual məlumat tələb olunur. Bu, şirkətlərin hədəf qruplarını və zövqlərini başa düşmələrinin və ideal məhsul və xidmətlərin təqdim edilməsinin yeganə yoludur.
2. SEO məzmunu ilə hədəf qrupunuzu müxtəlif mərhələlərdə seçə bilərsiniz.
Heç kim əvvəlcə bəzi araşdırmalar etmədən satın alma qərarı vermir. Beləliklə, sadəcə olaraq “Satış-Satış-Satış!”a diqqət yetirmək əvəzinə, qərar vermə prosesinin əvvəlində diqqətinizi cəlb etmək üçün Google Optimizasiyasından istifadə edə bilərsiniz. Bu yolla siz əhəmiyyətli dərəcədə daha geniş auditoriyaya çata və ilkin mərhələdə satın alma qərarını öz istiqamətinizə yönəldə bilərsiniz.
Bəli, bir səhifənin tam SEO optimallaşdırılması üçün bir az vaxt lazımdır və bəli, ilk nəticələri görmək üçün bir az səbr lazımdır. Lakin uzunmüddətli perspektivdə yüksək keyfiyyətli məzmun və diqqətlə saxlanılan veb-saytlar şübhəsiz uğura çevriləcək və yüksək reytinqlərdə özlərini rahat edəcəklər. Təcrübədən deyə bilərik: Google hərtərəfli işi mükafatlandırır - təkcə bu gün və sabah deyil, hətta illər sonra.
SEO və məzmun marketinqi "soyuq" marketinqdən daha yaxşı çevrilən böyük miqdarda keyfiyyətli trafik təmin edə bilər. Bəli, bu, əhəmiyyətli bir sərmayə ola bilər, lakin bu investisiya uzun müddət ərzində böyük investisiya gəliri (ROI) verəcəkdir.
Konkret misal:
Deyək ki, siz daxili və ya xaricdə SEO səylərinə aylıq olaraq sərmayə qoyursunuz. İlk bir neçə ayda az və ya heç nə baş vermir. Tədricən, lakin üzvi trafik və üzvi potensial və ya satışlar artır. Əgər səy eyni qalsa, klik qiyməti və bir dönüşüm üçün qiymət düşməyə davam edir. SEO tərəzi və bir az daha az etsəniz belə, nisbətən az görünürlük itirirsiniz.